|
Post by Marieke on Jul 27, 2010 11:19:36 GMT 1
Nou, ik ben sowieso te laat. Ik ben nu 3 dagen overtijd en ik vind het wachten nu al niet leuk meer ! Alles begint pijn te doen en mn buik zit nu wel erg in de weg. Als ik donderdag weer bij de verloskundige zit dan gaan ze praten over strippen. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd nog op gang komt en dat ik snel mijn kleintje vast heb ;D! Het heeft lang genoeg geduurt!!
|
|
|
Post by nicole1980 on Jul 27, 2010 19:04:46 GMT 1
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat vervelend dat wachten!!! nou hopelijk heb je voor donderdag je kleine ik ga heel hard duimen draaien
|
|
|
Post by Mark on Jul 28, 2010 21:09:53 GMT 1
Tatatatadaaaaaaa!!! Het lange wachten is eindelijk beloond!! Om 05:56 vannacht (dinsdag op woensdag) is onze kleine meid EINDELIJK geboren. Ze weegt 3820 gram en is ongeveer 48 cm groot en heeft een mooie bolle toet;) Ze is lekker rustig en doet alles lekker op der gemak. Moeder en kind maken het beiden prima.
Oh ja..natuurlijk willen jullie haar naam weten.. Die is...roffel---roffel...Kess
Groetjes, Mark en vanuit bed Marieke
|
|
|
Post by nicole1980 on Jul 28, 2010 22:19:46 GMT 1
Oh wat geweldig!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! alles dus goed gegaan !!!TOP!!! hele leuke naam!!! geniet er van XXX nicole en alicia (me duimendraaien heb dus geholpen lol
|
|
|
Post by Twijfeltje on Jul 30, 2010 18:31:37 GMT 1
Gefeliciteerd!! Een lief klein kindje. Schattig hoor! ;D Geniet ervan!
En hoe is het nu na een paar dagen? Nog kunnen slapen of houd jullie kindje jullie wakker?
veel liefs
|
|
Charlotte Jeroen en Tim
Guest
|
Post by Charlotte Jeroen en Tim on Aug 1, 2010 18:55:25 GMT 1
Gefeliciteerd!!! Het lange wachten wordt dan toch beloond.
Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker gaan genieten met zijn drietjes!
Groetjes, Charlotte, Jeroen en Tim
|
|
|
Post by danani on Aug 3, 2010 14:02:59 GMT 1
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en wat een verschrikkelijke leuke naam zeg.
geniet er lekker van en laat je lekker in de watten leggen.
groetjes denise
|
|
|
Post by Mark on Aug 3, 2010 15:40:50 GMT 1
Dank jullie wel! We gaan er zeker nog even van de laatste dag kraamhulp genieten. Al blijft het toch vreemd dat er een vreemde je huis loopt te poetsen terwijl je lekker op de bank zit of lekker nog even doorslaapt in bed. Gelukkig heb ik nu ook vakantie dus kan ik moeder en kind ook lekker verwennen.
Doeidoei
|
|
|
Post by danani on Aug 3, 2010 16:10:45 GMT 1
Ja is idd erg raar heh jullie op de bank en de kraamhulp in de weer,maar kan niet anders zeggen dan geniet ervan ze gaat straks weer weg en dan moeten jullie het weer zelf doen.
Geniet er lekker van mijn zijn drietjes straks begint het dagelijkse leven weer.
groetjes denise
|
|
|
Post by mamavan on Aug 5, 2010 18:03:58 GMT 1
Gefeliciteerd Mark en Marieke!! Waar blijven de foto's? VEEEEL FOTO'S hahaha
|
|
|
Post by andrea on Aug 11, 2010 15:23:21 GMT 1
Beetje laat misschien maar van harte gefeliciteerd! Ze ziet er prachtig uit! Zo lijkt onze eigen datum nog zoooo ver weg Lekker kroelen met mijn kindje!
|
|
|
Post by 19ilse86 on Aug 24, 2010 15:51:48 GMT 1
|
|