|
Post by nicole1980 on Jul 13, 2010 20:58:16 GMT 1
Wat ik echt maar dan ook echt mis is me pistoletje filet american met uitjes!!!! Mijn ma heb beloofd dat zodra ik bevallen ben me pistoletje met filet american krijg hihih ken niet wachten!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by danani on Aug 3, 2010 14:04:42 GMT 1
hahahahah ja idd een heerlijk vers broodje met een flinke dot filet american erop.
Dat is ook altijd het eerste wat ik doe als ik ben bevallen, hmmmmm kan er nu al naar uit kijken.
groetjes denise
|
|
|
Post by Mark on Aug 3, 2010 16:16:08 GMT 1
Hahaha Ik heb Marieke ook al een paar keer filet americain gegeven en vooral mezelf ook niet overgeslagen natuurlijk;) En ook al medium biefstuk en ze gaat ook nog sushi krijgen en een keer een roseetje. Wel even oppassen met borstvoeding maar dat komt ook wel goed.
|
|
|
Post by nicole1980 on Aug 3, 2010 21:43:32 GMT 1
maak me gek!!! Biefstuk!!!Heerlijk!!!! en het roseetje in de zomer avonden mis ik ook enorm lol
|
|
mandy
New Member
|
Post by mandy on Aug 4, 2010 18:08:28 GMT 1
NOU!! Ik sta pas aan het begin!! Brie mag je dat eigenlijk wel hebben?
|
|
|
Post by nicole1980 on Aug 4, 2010 19:39:36 GMT 1
brie en camembert Nog een bacterie waar je liever bij uit de buurt blijft, is de Listeriabacterie. Deze komt veel voor in rauwe voedingsmiddelen als brie en camembert. Deze bacterie veroorzaakt de voedselinfectie Listeriose, waar volwassenen meestal niets van merken. Maar voor het ongeboren kind is het wel schadelijk. Als de infectie via je lichaam de baby bereikt, kun je een miskraam krijgen of een ziek geboren kind. Gebruik daarom geen onverhitte, niet geconserveerde producten als ze lange tijd in de koeling hebben gelegen en onverhit worden gegeten. Voorbeelden zijn rauwkost en zachte rauwmelkse kazen zoals brie, camembert en blauwe kaas. Als kaas van rauwe melk is gemaakt (dat is niet gepasteuriseerde melk), dan staat er op de verpakking 'au lait cru'. Nederlandse kaas is wel veilig. Rauwmelkse harde kaassoorten als boeren-Goudse bevatten minder vocht zodat Listeria daar niet in kan groeien.
|
|
|
Post by nicole1980 on Aug 4, 2010 19:43:37 GMT 1
ze hebben ook gepasteuriseerde brie die haal ik altijd.
|
|
|
Post by 19ilse86 on Aug 24, 2010 15:41:40 GMT 1
Ik mis mijn roseetjes. Drink het niet vaak maar nu dus helemaal niet meer. En dan lees ik ook nog eens "brie" Hoe lang nog Pietje? lol!
|
|
|
Post by nicole1980 on Aug 25, 2010 23:14:29 GMT 1
ik mis het ook om op me buik te kunnen liggen aahaha is wel geen eten maar mis het wel op me rug ken ik echt niet slapen en zodra ik op me zij ga liggen wordt ik in elkaar getrapt lol
|
|