|
Post by stephanie on May 31, 2010 18:57:31 GMT 1
Heeft iemand ervaring met bellypainting. Ik zit er namelijk aan te denken om te doen, maar ik weet niet welke mensen goed zijn.
Ik wil er namelijk een wolkendek op hebben die opzij gaat en de zon er doorheen straalt ;D (K)
|
|
|
Post by mamavan on Jun 2, 2010 18:15:20 GMT 1
Wel erg mooi bedacht hoor...foto's!!
|
|
|
Post by 19ilse86 on Jun 17, 2010 21:08:48 GMT 1
Klinkt idd erg mooi. Ik heb niet genoeg buik voor bellypainting maar ik ga het wel laten doen
xxx
|
|
|
Post by Mark on Jun 23, 2010 14:02:40 GMT 1
Ilse dat komt vanzelf Dan is het ook genieten en heb je genoeg tijd om te beslissen;)
|
|
|
Post by ottekind on Aug 18, 2010 19:17:08 GMT 1
Ik heb mijn buik laten bellypainten! Dat is echt leuk. Ik had helemaal geen foto's van mijn buik en zo heb ik hem toch op een bijzonder manier vastgelegd. Ik heb Timmy het schaapje (van Shaun the Sheep en Timmy Time van CBBC en CBeebies) erop laten zetten. En toevallig werd het ook een jongetje en de naam Tim hadden we al bedacht. Nu is er alleen niemand meer niet nog gelooft dat we echt niet wisten dat het een jongetje zou worden.... Attachments:
|
|
|
Post by mamavan on Aug 23, 2010 11:57:03 GMT 1
Oooh dies lief! Waar heb je die laten doen? Dan ga ik nu zelluf denkuhh wat ik laat doen xxx
|
|
|
Post by ottekind on Aug 27, 2010 8:47:52 GMT 1
Hoi! Ik heb hem in Kaatsheuvel laten zetten bij Florence Grimeur. www.florence-grimeur.nlWas ook erg leuk om te laten doen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar volgens mij zijn er over het hele land wel bellypainters. Groetjes!
|
|