|
Post by Mark on May 23, 2010 18:57:45 GMT 1
Helaas, als administrator kan je niet overal aan denken. Mis jij nu een onderwerp of misschien zelfs een complete categorie? Laat het ons dan weten in dit onderwerp, dan zorgen wij dat deze aangemaakt word en kun jij binnenkort je helemaal laten gaan in het door jou verzonnen onderwerp. Dank je wel!!
|
|
|
Post by nicole1980 on Jun 19, 2010 22:32:22 GMT 1
jammer dat nog niet zo actief is:(
|
|
|
Post by Mark on Jun 20, 2010 11:08:49 GMT 1
Ja inderdaad. En we doen ons stinkende best! Maar dit is pas een jonge site, dus het moet nog groeien. We kunnen wel alle hulp gebruiken natuurlijk
|
|
|
Post by nicole1980 on Jun 21, 2010 21:16:14 GMT 1
hihi oki dan ik zal mensen die zwanger zijn of net een baby hebben gekregen ff een linkje sturen
|
|
|
Post by nicole1980 on Jun 21, 2010 21:42:09 GMT 1
ehhm miss een forum over baby uitzet ehmm sex tijdends de zwangerschap ehmm baby en geboorte gedichtjes bevallings verhalen lichaam na zwangerschap/bevalling uigerekend 2010 baby verzorging tienermoeders kindje net even anders... ik noem maar wat hoor lol
|
|
|
Post by Mark on Jun 23, 2010 10:32:01 GMT 1
He Nicole! Helemaal goed! Elke verwijzing wordt zeer gewaardeerd. Dankje wel ;D ;D Goede ideeën, ik ga er zo snel mogelijk werk van maken. Babyuitzet en geboortegedichtjes, die zaten al in de pijpleiding om zelfs een hele pagina van te maken. Tienermoeders is al gelinkt, maar een onderwerp is ook een heel goed plan. Alleen bij kindje net even anders heb ik even vraagtekens.. als je bedoeld over kinderen met een handicap, dan is ie helemaal goed! Misschien bedoelde je het anders en dan ben ik ook erg nieuwsgierig;) En als je er nog meer hebt...graag Groetjes, Mark
|
|
|
Post by nicole1980 on Jun 23, 2010 10:57:39 GMT 1
NEE INDD HANDICAP EN BEPERKINGEN;) BLIJ DAT ER WAT TUSSEN ZIT WAT JULLIE WEL WAT LIJKT
|
|