|
Post by nicole1980 on Sept 20, 2010 21:08:21 GMT 1
woensdag weer met alicia naar de geneticus voor de uitslagen waar we al weer meer dan een jaar op wachten mij benieuwe waar ze nu weer mee komen!!! heb wel voor genomen dat als ze nu weer testen willen doen dat ze het kunnen shaken ze zijn nu al 3,5 jr bezig en heb lang genoeg geduurt! en daarbij nu doet ze het hardstikke goed!!!! zodra ik uitslagen heb laat ik weer van me horen
|
|
|
Post by Mark on Sept 21, 2010 15:12:07 GMT 1
We hopen dat er nu wel iets zinnigs uit zo'n dokter komt
|
|
|
Post by nicole1980 on Sept 23, 2010 21:57:43 GMT 1
hey hey nou stond met me bek vol tanden,daarna kwamen de tranen en daarna de boosheid en daarna weer blijheid hahaha we moesten om 11 uur bij geneticus zijn en die zij nou ik heb goed nieuws over alicia we weten nu wat ze heb..... namelijk niets we hebben alles nog eens goed door genomen vandaar dat zo lang duurde voor u wat van ons hoorde. u zult wel blij zijn!!!Ik ja daar ben ik indd heel erg blij mee maar waarom zeggen jullie dan eerst ze heb charge en we weten het 100% zeker? en dan nu in ene heb ze niets begrijp me niet verkeerd ben blij met de uislagen maar dat betekend dus dat we 3,5 jr in de stress hebben gezeten voor niets!!! weet u wel hoe dat voelt!!!! ? ze bood dan wel der excussen aan maar toch moest echt ff op me inwerken we hoeven nu dus eindelijk niet meer naar haar terug want tja ze heb niets ze hebben er op alles getest geneticus zij ja ze heeft wel de uiterlijke kenmerken van het charge maar op de een of andere manier is het niet zo ver gekomen dat ze daad werkelijk ook de afwijkingen heb,dus ja ben nu natuurlijk super blij dat me meissie niets heb en gewoon een normaal zorgeloos leventje kan leiden en we niet bang hoeven te zijn wat haar levensverwachtingen zouden kunnen zijn kortom mijn meisje word gewoon 100 en ben super opgelucht en blij en hoef ook niet bang te zijn dat de baby iets zal hebben van dat syndroom kortom dol gelukkig en blij hoewel ik wel een klacht ga in dienen tegen het VU ondanks het goeie nieuws xxx nicole en alicia
|
|