|
Post by danani on Aug 3, 2010 14:12:45 GMT 1
Mijn drie meiden vinden het echt helemaal geweldig dat ze een broertje krijgen. Er worden hier al schema's gemaakt: wie het badje wie de fles en ga zo maar door.
Mijn oudste dochter (14 jaar) heeft al plannen om met dr beste vriendin samen naar de kinderboerderij te gaan. Weetje wat madam zeg hahhah dan denken ze dat ik de moeder ben (hahha grapjas) heb dr vriendelijk op dr hart gedrukt nog maar ff een jaar of 10 te wachten.
Nee echt mijn meiden zijn door het dolle heen, wat zal dit ventje verwent gaan worden met drie heerlijke lieve zorgzame zussen.
groetjes denise
|
|
|
Post by danani on Aug 3, 2010 14:13:12 GMT 1
Mijn drie meiden vinden het echt helemaal geweldig dat ze een broertje krijgen. Er worden hier al schema's gemaakt: wie het badje wie de fles en ga zo maar door. Mijn oudste dochter (14 jaar) heeft al plannen om met dr beste vriendin samen naar de kinderboerderij te gaan. Weetje wat madam zeg hahhah dan denken ze dat ik de moeder ben (hahha grapjas) heb dr vriendelijk op dr hart gedrukt nog maar ff een jaar of 10 te wachten. Nee echt mijn meiden zijn door het dolle heen, wat zal dit ventje verwent gaan worden met drie heerlijke lieve zorgzame zussen. groetjes denise
|
|
|
Post by Mark on Aug 3, 2010 16:18:41 GMT 1
Kijk dat is nog eens lekker zeg. Je hebt gewoon al oppas en je hoeft er niet eens iets voor te doen HEERLIJK! Hoe oud zijn de andere 2 eigenlijk?
|
|
|
Post by danani on Aug 4, 2010 10:57:09 GMT 1
hoi hoi,
naomi is 12 jaar en nina is 7 jaar, dus beide al redelijk zelfstandig. En idd mijn oudste heeft al een aantal keer gezegd dat ze graag op haar broertje wilt passen hahahahha.
Maargoed maar ff bekijken hoe het gaat want madam zit midden in dr puberteit vandaag zegt ze dit en morgen is dat weer anders. pffffffffff pubers.
groetjes denise
|
|