|
Post by danani on Aug 3, 2010 14:01:06 GMT 1
Ik ben uitgerekend op 23 november maar bij mijn laatste 2 zwangerschap beviel ik eerder en hoop daar nu ook stilletjes op.
Ik bedoel dan niet extreem veel eerder, maar ben toen bevallen met 37 weken.
Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ik over de 40 weken ga, deze zwangerschap is zo anders dan mijn vorige veel meer kwaaltjes extreme vermoeidheid, dus ik denk zelf dat 40+ er wel inzit hahahahha.
Maargoed ik hou jullie op de hoogte.
groetjes denise
|
|
|
Post by Mark on Aug 3, 2010 15:35:58 GMT 1
Hahaha Wel leuk dat zelfs voor jou, als bevallingsexpert , elke zwangerschap weer spannend is. We hopen dat we je met ons forum, spelletjes en shopping een beetje kunnen blijven vermaken nu en in de laatste loodjes.. wel je ogen openhouden dan he;) hahahaha
|
|
|
Post by danani on Aug 3, 2010 16:07:53 GMT 1
hahahah bevallingsexpert, zo had ik het nog niet gezien maar na 3 bevallingen mag ik mezelf wel zo noemen toch hahahah.
Ik hoop dan ook dat deze bevalling net zo makkelijk wordt als die van mijn jongste dochter,maargoed mijn verloskundige zeg dat ik moet uitgaan van een pittige bevalling dan valt het volgens haar altijd mee.
Als ik eerlijk ben wil ik geen pittige bevalling en ondanks mijn expertise vind ik het toch wel weer erg spannend hoor.
groetjes denise
|
|