|
Post by danani on Aug 3, 2010 16:23:22 GMT 1
Mijn jongste dochter nu inmiddels 7 jaar die is met een supersnelle bevalling ter wereld gekomen.
Kreeg zaterdag savonds wat harde buiken, dat is de hele nacht een beetje doorgegaan. Ik had zelf nog geen eens het idee dat mijn bevalling was begonnen. Zondag ochtend ging ik naar het toilet,daar eenmaal op beland wist ik even niet wat me overkwam. Ik had ineens vollop persdrang ik begreep er niks van want ik had immers geen wee gevoeld.
Als een idioot de vk gebeld dat was rond 6.15 die kwam uiteindelijk om een half uur later. Ik was dan ook in dat half uur behoorlijk in paniek omdat ik niet wist wat ik moest doen.
Toen de vk eindelijk arriveerde bleek ik volledige uitsluiting te hebben, ze heeft toen direct mijn vliezen doorgeprikt en 2 perweeën later was mijn dochter er.
Na mijn bevalling heb ik dan wel verschrikkelijke naweeén gehad en daar wordt je ook niet echt vrolijk van als je kindje al lekker naast je ligt en jij weer ligt te puffen.
Nu met deze zwangerschap houd mijn vk er rekening mee dat als ik bel, zij zo mogelijk is direct naar me toe kom.
Ik zal zeer zeker mijn laatste bevalling op het forum vertellen.
groetjes denise
|
|
mandy
New Member
|
Post by mandy on Aug 4, 2010 18:03:15 GMT 1
Wow! Ik hoop niet dat het bij mij zo gaat! Dat hou ik nooit vol joh :S
|
|
|
Post by Mark on Aug 4, 2010 18:17:01 GMT 1
En wij maar denken dat we snel waren. Marieke had ook wel wat gerommel en harde buiken gehad. En om 01.10 braken de vliezen.. om half 3 ongeveer was de vk er en die vertelde toen dat ze 7 cm onderweg was. Kleine 3,5 uur later hadden we Kess vast Helemaal trots! Maar als dit weer zo gebeurd Denise..allereerst niet in paniek raken. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je moet adrenaline vermijden. Dat werkt alleen maar tegen. Oxytocine is wel goed. Maar als je al wil persen, maar er is nog geen hulp. Ga dan op de grond liggen en leg een kussen onder je achterwerk. Dan komt de kleine tegen de zwaartekracht in en duurt het iets langer..net genoeg extra tijd totdat de hulp er is. En wegpuffen zoveel als maar kan. Maar een cursus "Samen bevallen" echt IDEAAL!!!!!! Je krijgt superveel goede informatie en nog gezellig ook. En dat zegt dan nota bene een man Doeidoei
|
|
|
Post by mamavan on Aug 5, 2010 18:02:01 GMT 1
Oooooh gimme gimme!!
|
|